Morgontrött...

2010-12-29 @ 08:18:25
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Godmorgon alla! :)
Kom precis in med hunden, kände för att piggna till lite. Somnade ganska sent igår men
vaknade tidigt också för att jag inte skulle försova mig idag. Ska snart hoppa in i duschen och
innan det ska jag käka frukost fan! Är jävligt hungrig, måste stoppa i mig någonting nu..

Det är redan onsdag.. Tiden går sjukt fort, Alicia kommer imorgon? Det är roligt såklart men jullovet
blir bara färre & färre dagar. Not good babe. Vi får höras efter duschen, kyssN ♥



Kommentarer
Postat av: Moa

Hon tog mina kryss och min nyårsklänning skylt. HON tog inte bort dom så då skrev jag om inte du tar bort mina kryss och nyårsklänningen så kopierar jag dina.

och hennes bilder och skyltar ligger ute på google. DU härmade ju henne med dina texter elr?

2010-12-29 @ 09:16:25
URL: http://missbabie.blogg.se/
Postat av: Josephine Brodén | BLOGGDESIGNER ♥

RIIIIIIIIIIING MIG!!

2010-12-29 @ 12:34:58
URL: http://josephinebroden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0