Linnea svarar..

2010-12-14 @ 15:34:08
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer

Du har aldrig sagt nåt, så undrar.. har du fått din mens?
Svar: Ja, det har jag!

Är du aldrig med Valeria längre eller?
Svar: Jo det gör jag. Men inte så ofta längre p.g.a att vi har olika planer hit & dit.
Men vi är med varandra så fort vi får möjlighet, vilket inte händer så ofta men jag lovar
att aldrig sluta umgås med henne för hon är den bästa jag vet! :D Mi vida ♥

Vem var din första kärlek? Då du var kär på riktigt?
Svar: Haha, det var när jag gick i 4:an. Då blev jag kär i en kille som hette Antonio och
han gick i min klass. Vi bodde även grannar, minns inte hur vi blev tillsammans men det blev
vi iallafall och vi gjorde allt möjligt. Bakade, hade snöbollskrig, busringde. Det tog slut mellan
oss efter 8 månader.. Haha, vi går fortfarande i samma skola men vi pratar inte med
varandra. Vi var ju liksom rätt små...

Känner du Amanda Zetterdahl?
Svar: Nej. Jag kände henne, vi var bästa kompisar. Men vi tappade kontakten förra
sommaren så vi ringde aldrig varandra eller så något mer. Vi tittar liksom inte ens på varandra!

Gör du designer?
Svar: NEJ, NEJ, NEJ! Jag har sagt flera gånger att jag inte gör gratis designer! Lesden sötnos.

Varför är du så dryg på bloggen?!
Svar: Tycker ni att jag är dryg? Förstod inte frågan direkt, visst jag kan vara dryg ibland
men inte på bloggen. Det kallas att provisera annars om det är det du menar. Herregud, haha!

Kan inte du börja med här "30 days"?
Svar: Jo visst, får se om jag orkar hålla på med den där skiten. Höhö! ;)

Vem är din bästa vän?
Svar: Alicia Olofsson. Och det kommer hon alltid att vara, har känt henne sen hon föddes
och jag älskar henne grymt mycket. Henne kan man verkligen kalla bästavän
Kolla hennes bloggar: www.sweetalicia.blogg.se & www.twilightdiaries.blogg.se

Nu fick ni lite svar till er anonyma & för er som inte har några bloggar. Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Alicia

''Henne kan man verkligen kalla bästavän/cpunge;)''

2010-12-14 @ 15:45:00
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: ja du

Så du vet så säger Amanda att alla från "den gamla klassen" hade gjort ngt te henne . Förutom Arian :S Hon är en .....

2010-12-14 @ 15:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0