Kissie!

2010-12-16 @ 10:26:30
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer


Någon ställde frågan om vad jag tycker om Kissie. Här får du svaret:
Hennes blogg är ett stort skämt, hon redigerar sig som en barbie, hon är fullt
oseriös och hon är världens trevligaste människa helt ärligt! Jag skojar inte, när
man möter upp "Kissie" och börjar prata med henne hon är skit snäll, inte ett
dugg självisk, bara ger tips & råd, och är hur trevlig som helst! :)

Dom som inte träffat henne kanske har svårt att tro det, men hon är bara
ett SKÄMT i bloggen, helt patetiskt egentligen. Men hon ju sin roll som Kissie i sin
blogg och ni som tror att hon är så på riktigt är ju skruvade.. Men fattar ju såklart
att hon driver med alltihopa! Hon är grym på det hon gör även om hon kanske
ser ut som en barbie, men nu snackar jag inte om hur hon är i bloggen för där är
det oftast överdrivet. Men tänk er själv.. Skulle ni lägga ut massa information om ditt
liv om du var Kissie? Allvarligt. Med flera tusen läsare?! ALDRIG.
Nu är jag helt rak och ärlig, jag läser inte ens henne blogg. Haha, lite skumt men
jag tycker det är för mycket "Hej jag är en barbie nu ska jag träffa "my boyfriend",
hatar sånt. Tyvärr. Men nu vet ni vad jag tycker om Kissie! 


En OREDIGERAD bild! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0