Jullov!

2010-12-23 @ 03:36:02
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

FAN VAD NAIZ MED JULLOV! :D

Gud, känner mig så jävla fri. Äntligen känner man sig bättre & all satans smärta
är borta, men är fortfarande inte frisk.. Hostar och det grejer och har sig, och det kommer
nog hålla i sig ett tag till! Vilket suger. Imorgon ska jag iallafall träffa Valeria bästavän,
hon kommer hem till mig på eftermiddagen och så ska vi ha det mysigt & ganska chilligt..
Såg ni inlägget hon skrev btw? Älskar dig mi flaquita ♥

Om ni undrar varför jag bloggar mest på nätterna är det för att jag har jävligt svårt
att sova nu för tiden, mår dåligt, blir övertrött, har mycket tankar och saker som snurrar runt
i hjärnan hela tiden.. Men det ska iallafall bli jättekul imorgon, längtar!!


Haha, kycklig gul nu! Blir brunett imorgon bitti, får väl se hur det går.. :)


Kommentarer
Postat av: Lucke

Hej på dig. Nu är det såhär att jag har bytt blogg till devote.se från blogg.se så jag har tappat ganska många läsare. Skulle du vilja tipsa om min nya blogg på din blogg. Jag är en kille som skriver om mode för killar. Den heter modegrabben.devote.se



Du skulle såklart få något fint hemskickat till dig som tack.



Mvh.



http://modegrabben.devote.se

2010-12-23 @ 19:26:35
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0