Gratis? Inte längre..

2010-12-08 @ 13:15:23
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer



Ja, nu börjar väl kriget? "Vaaa?! Du är ju snäll, gör en design, snälla, snälla!"
Som sagt, jag ska börja ta betalt för designer, orkar inte göra allt gratis & känna mig
utnyttjad! Folk säger att min blogg är jättefin och frågar efter design och när jag sagt att
jag kanske kan ställa upp så tjatar man istället hål i huvudet på mig! Allvarligt.
Jag får ADHD. Varje dag får jag frågor om jag gör gratis designer hit & dit, både på
bloggen och på facebook. Men jag godkänner inte era kommentarer ibland för jag orkar
inte att fler ska fråga. Det är skit irriterande. Seriöst, men nu vet ni att ni inte behöver
fråga något mer för jag säger bara NEJ!

För en hel design -
100 kr
För header & bakgrund -
50 kr

Kontakta mig om ni är intresserade för jag gör inget GRATIS längre!
Kram♥
Mailadress: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0