Funny day!

2010-12-29 @ 22:22:45
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hey everyone! :D♥

Hur har eran dag varit? Jag har haft skit skojigt med Josephine. Först var vi hemma
hos henne och kollade på "Sex And The City 2" och åt Ben&Jerry's, chips och drack fantaaa!
Haha, och vi filmade massa knas videor, tog bilder och hade det nice helt enkelt.

Sedan gick vi hem till mig och vi sjöng Singstar, gjorde världens knäppaste videoinlägg osv.
Ni vill inte veta. Hon gick iallafall hem för en timme sen & vi ska typ träffas nästa vecka igen! :)

Haha, bjuder på ALLA bilder. Sjukt jävla flummigt vi hade!




Massor av gottigheter! Fast jag drack inget av fantan, haha! ;)



Nu kommer det så klockrena bilder! :D









HAHAHA!



Jag älskar dig syster ♥

Kommentarer
Postat av: cajsa

en bild säger ju mer än tusen ord ! så ni verkar ha haft det superkul :D <3

2010-12-30 @ 19:14:48
URL: http://clhaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0