Day 1 - Introduce yourself

2010-12-16 @ 12:18:56
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Dagen den 9 januari 1997 på Kalmar BB föddes jag, Linnea Elisabeth Ljung.
(Hatar mitt namn btw) Är 13 år idag, men fyller 14 om ca. 3 veckor!
Jag bor en bit utanför Stockholms stad, i en liten ort som heter Skogås. Och har bott
här i 13 år snart, flyttade hit när jag var 1 år. Det är skit tråkigt att bara ha bott
på samma ställe i hela sitt liv, så det skulle inte vara till skada om vi skulle flytta snart!

Jag går i Skogåsskolan, går där mitt andra år nu. Innan gick jag i Sjötorpsskolan,
herregud. Saknar det inte ens. Varken min gamla klass eller lärarna. Piss-skola! Jag
trivs iallafall i min skola som jag går i nu, inte världens bästa scheman och sånt,
men den är helt okej för att vara högstadiet. Hatar dom flesta ämnena, men dom som
jag inte avskyr för det mesta är NO, spanska och engelska. Allt annat SUGER!!!
Vi får ju betyg nästa år också, vilket suger ännu mer...

Det jag gör hela tiden är att sjunga, jag älskar att sjunga. Är inte så speciellt bra på det,
men jag tycker inte heller att jag är dålig. Men sjunga är det bästa jag vet, utan min
röst vet jag inte hur jag skulle klara mig. Musik är ju också någonting som insperar mig
otroligt mycket, lyssnar på musik konstant, my life liksom! Vad vore världen utan musik?!
Det värsta jag vet är folk som skriker, jag får väldigt lätt huvudvärk. Och det slutar
oftast med att jag också måste skrika för att få dom andra att sluta skrika. Komplicerat..
Jag hatar också när någon härmar mig, även om mina kompisar gör det så är det jobbigt.
Om jag t ex. åker och handlar med en kompis och jag säger "Åh vilken fin, men jag
har inte råd så handlar den nästa gång"
sen dagen efter när man kommer till skolan så har
den köpt den som jag ville ha. Det stör jag mig på faktiskt. Eller när någon härmar mig
i bloggen. Tar mina inlägg, mina bilder, mina ideér, härmar min design, och gör precis likadant!
Ni som gör det... SLUTA MED DET, tack.

Om mitt utséende då.. Jag har blont & ganska långt hår, blåa ögon, normal viktig, och
är 165 cm lång! 70% nöjd över mitt utséende. Tycker inte att jag är ful eller skit fin men om
jag fick ändra lite saker så är det ju alltid en extra poäng, så tycker väl alla? Haha, när det
gäller kläder är jag g.a.l.e.n, shoppar minst en gång i månaden och det är ganska mycket
pengar om man handlar för 500-1000 kr varje gång. Skulle kunna handla för flera tusen kronor!

Mina närmaste vänner är Valeria, Alicia, Ida, Cassandra, Frida, Johanna, Olga, Chiara och
Steffi. Det är dom vännerna jag vet att jag kan lita på, för det mesta. Vissa lite mindre & vissa
mer. Har så klart miljoner vänner mer känns det som, men dom betyder lika mycket, skrev bara
som där för orkar inte rabbla upp alla vänner jag haft & har i mitt liv, det skulle ta åt hela livet..
Men jag älskar mina vänner otroligt mycket & utan dom vore jag inget! ♥ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0