Day 02 - Your first love!

2010-12-22 @ 02:12:21
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer



Min första riktiga kärlek var när jag gick i fyran & var helt dödskär i en kille
som hette Antonio som gick i min klass då. Han bodde även granne med mig och när
vi blev tillsammans så sprang vi fram och tillbaka genom våra dörrar och gjorde
allt möjligt tillsammans. Vi bakade på julen, hade snöbollskrig, spelade hans tråkiga spel
och gjorde allt man kunde som barn.. Jag var verkligen kär i honom, men vi umgicks
liksom mer som om vi var vänner. Det var liksom lite pinsamt att pussas. Haha! ;)

Men vi bråkade även också, kommer ihåg att han sa typ att han ville göra slut och då
blev jag ledsen och då sa han att han skojade och vi var i trapphuset och jag smällde igen
dörren framför näsan på honom och han blev skit ledsen. Men sen löste det sig men han
höll på med andra tjejer och jag blev så klart svartsjuk & gjorde sen slut efter 8 månader..
Men han var en gullig kille för den åldern. Saknar att vara barn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0