Dag på ikea..

2010-12-21 @ 18:37:00
kategori:Life of beauty ♥ [3] Kommentarer
Hej alla fina! :D♥

Har inte haft en sån jävla bra start på veckan alltså. Problem med håret,
dåligt humör, feber, och mår fortfarande inte bra! SNÄLLA GÖR MIG FRISK!! Har
iallafall varit på IKEA idag med mamma och pappa, det var lite bråttom med att handla
lite möbler nu innan jul, så det blev en liten extra julklapp det med. Haha, somnade
i bilen för jag är hur slut som helst.

På fredag är det julafton, och hur nice är inte det?! Det ligger skit mycket julklappar
under granen i år, det brukar bli mindre & mindre för varje år men nu rullar det på för
fullt med nya överraskningar. Och på söndag (annandag jul) så tror jag att det är den här
"uppe sitta kvällen" så då ska vi köra lite bingolotta osv. MYYYS! :)

Haha, alltså jag sitter bara och sörjer över mitt hår. Vill inte vara kycklig gul i håret
eller bli brunett än så ja.. Ska färga håret mörkbrunt om någon timme. Får väl stå ut..

Och nu ska man väl börja montera ihop min nya bokhylla. Tack M&P, kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bild!

2010-12-21 @ 19:45:22
Postat av: Tess

uppesittar kvällen är på torsdag :)

2010-12-22 @ 00:45:05
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Tess

Sv: Tack så mycket :) Kram.

2010-12-22 @ 01:02:03
URL: http://justindrewstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0