Bildlöst inlägg!

2010-12-21 @ 02:07:12
kategori:Life of beauty ♥ [5] Kommentarer
Förlåt för grymt dålig uppdatering, men jag mår illa! Inte bokstavligen..
Men just nu HATAR jag mitt hår & tänker inte visa mig utanför min dörr. Sett helt hemsk ut!
Inte bara det, man blir ju aldrig frisk heller. Hur jävla great är livet egentligen?
Ser ut som en gul kycklig i håret också. YEY! Har tills imorgon på mig att bestämma hur jag vill
göra, antingen lägga runt 800 kr på mitt hår och gå till frisören eller köpa en ny bokhylla som
typ är panik!! Men får väl lägga dom pengarna på håret eller köpa silvershampoo men
problemet är att jag inte vill se ut som en barbie i håret, så förmodligen blir jag kanske tvungen
till att färga håret brunt. Vilket jag egentligen inte vill, men that's life! :D

Kollade nyss på Ung&bortskämd och ska försöka sova nu, ska upp tidigt! Puss&Kram ♥

INGEN BILD, FÖR HAR SMÅ KYCKLINGAR I HÅRET! Love it.. NOT.

Kommentarer
Postat av: V A L E R I A !

Hahah älskling ! Vill se dig, saknar dig din idiot:(. BLI FRISK!! Te amo mi flaquita de mi corazon<3333333

2010-12-21 @ 05:19:50
URL: http://valeriaangeless.blogg.se/
Postat av: Anonym

AAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHHA (y)

2010-12-21 @ 14:54:32
Postat av: Maja S.

asså varför hatar du ditt liv?

Är det för att han som du gillar, elliot eller vad han heter inte gillar dig längre? haha! Fett epic fail, han gillar inte dig, toooo bad, for yooou!

hahha, fett sämst liv du har, ingen gillar dig. Du kommer aldrig få en kille, inte ens elliot.

Elliot gillar inte dig längre, haha!

2010-12-21 @ 16:48:59
Postat av: Linnea Ljung ♥

Svar till Maja S: Haha wha the fuck?!

Har jag sagt att jag hatar mitt liv eller.. NEJ! Vart fan fick du luft ifrån? Elliot? Vem? Allvarligt, du säger att jag har "fett sämst liv", kolla på dig själv, du sitter & kommenterar MIN blogg om MITT liv, ge dig vad fan! Är det någon som ska skaffa sig ett liv så är det du.. Haha, bara garvar åt dig!

2010-12-21 @ 18:22:22
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/
Postat av: V A L E R I A !

OMG! Du maja låt Linnea vara ifred! Hon har aldrig sagt att hon hatar sitt liv ? Varför ska hon de, när hennes liv är så underbar och alla älskar henne och gillar henne för de hon är, de är bara du som är avunsjuk över henne..

I know, jag är största inbjudaren, men ingen säger dumma saker till Linnea, för då kommer alla ha med mig att göra!!! SKAFFA ETT LIV!

2010-12-21 @ 19:10:26
URL: http://valeriaangeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0