We're alone..

2010-08-16 @ 16:27:21
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Alicia och jag är ensamma hemma nu, hennes mamma åkte någonstans och skulle äta eller hur det nu var.. Jag sitter och dunkar musik innanför hörlurarna och har värsta partyt! :) Funderar på att bjuda hit några, haha eller inte..vilka skulle det vara? Rajnas mamma? Not a chance. Vad ska man hitta på då? Alldeles ensam, Alicia är så tråkig. ;) (Måste tillägga att det är ett skämt, nöjd Alicia?!)

Ska iallafall ner oavsett vad och äta, har inte ätit någon frukost. Idag igen. Min mage skriker efter mat så ska väl kila ner, funderar även på att köra med att till videoinlägg idag?! Då blir allt frid och fröjd. Alla älskar ju mina coola videoinlägg, ingen tvekan, är bara för grym. Ses då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0