Valeria flaquita

2010-08-27 @ 21:12:53
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Har precis varit med min underbara vän Valeria, även kallad flaquita. :) Vi har varit i centrum och handlat lite, fotat, sjungit singstar, och haft roligt, som vanligt! Skolan var lång idag, eller det kändes så iallafall, började halva nio & slutade halv tre. Inte så farligt men det kändes som om vi hade typ tusen lektioner men det var helt okej. Har uppe skåp nu, hur skönt som helst har haft värsta dampen på att vi har varit tvunga att ha nere i skåp i ett år, och vill inte börja med det igen..! ;)

Lena och Julia storasyster är här, det var ett tag den dom var här tydligen, jättekul att se dom! Ska typ äta kladdkaka snart som jag köpte igår, om den inte är för torr och gammal! Lovar också däremot att jag ska BLOGGA idag, det är ett måste. Har ändå ingenting att göra. Vi hörs då!

Te amo flaquita bonita!



Fan du betyder allt för mig. 12 år tillsammans nu! :)


Ingen bra fotodag!

Ska ta underläpps piercing, passar jag?! :D

Världens bästa pappa. I love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0