Mätt, trött, bombad!

2010-08-18 @ 21:14:00
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hey people!

Tillbaka nu, skönt att vara hemma efter den där jävla maten. Nu blir man bombad både på facebook och på msn. Har någon slags msngrupp med Stephanie & Madelene, hänger inte med ett piss men kul är det. Ska vara med my girls på måndag efter skolan, och sen på tisdag med Valeria & på onsdag med Olga. Detta är bestämt än så länge, alla kommer fan slå sönder mig! Minns inte ens med vilka jag har bestämt med.. Det är ett helvete, hjälp mig någon?

Maten var iallafall jättegod, efter det tog vi en liten minifika och vilade lite och lät maten smälta. Och sedan åkte hem och då var hela min facebook mail bombad, vilket inte var så kul, och vilket som försatte ända tills nu. Ja, nu är det bara att fortsätta chatta med dom här skitungarna, som kommer ta hela natten känns det som. Senare ska jag och Alicia kolla på Sex And The City filmen, och kanske Vampire Diaries. Ha en fortsatt bra kväll. Det ska ha så alla vet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0