Du vet att jag saknar dig..

2010-08-17 @ 12:27:27
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Gud jag saknar henne för mycket. Tänker på henne hela tiden, längtar så jävla mycket tills på FREDAG!! Vi kommer ha det så kul. Ida: Jag älskar dig mest på denna jord och jag tror du har fattat det, du betyder lika mycket som min familj, för du är värd det. Du är min bästavän, du är för bra vän för mig, jag är egentligen inte värd dig. Du är så äkta & har aldrig sårat mig, det är bara jag som gjort misstag av att lyssna på andra och varit dryg mot dig! Förlåt igen för det. Utan dig kan jag inte leva, orkar inte med dagarna, den har sommaren har dagarna varit sega för mig och vissa till och med tråkiga utan dig. Önska jag bara var här max en månad för jag vill vara med dig så mycket. Mina andra vänner också, men ser mest upp till dig för du är min bästavän och jag sviker dig inte igen. Du är den jag svikit mest och vill gottgöra dig genom att alltid finnas vid din sida och se upp till dig vad som än händer!

Man ska vara bästavänner livet ut, ellerhur? Iallafall när man har hittat den rätta vännen som aldrig vill släppa taget om, och du är den vännen. Det är dig jag inte vill lämna, inte för alla pengar i världen, ingen kan ta dig ifrån mig igen. Aldrig, INTE NÅGON! Skulle inte låta oss glida, ska kämpa med tills döden skiljer oss åt. Våra barn ska få växa upp tillsammans, du ska komma på mitt bröllop, vi ska växa ifrån barndomen tillsammans. Men om jag inte har dig och inte växer upp med dig så tänker jag aldrig växa ifrån barndommen, för finns du kvar That's it! Jag älskar dig mest på riktigt. Du är mitt allt

Ida Karmesjö Björk. Jag släpper dig aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0