Trevlig lördag!

2010-08-28 @ 21:07:04
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla! :D Har spenderat min lördag med mina vänner Madelene och Sofia. Mötte först Madde och sedan gick vi och mötte Sofia och det första vi gjorde var att skratta och ha kul som vanligt! Vi stack till centrum och handlade chips och sedan gick till Skogåsskolan & luffade! Madde åkte hem till sin pappa och skulle äta vid typ 5 tiden, tror jag? Men Fia och jag tog massa bilder medans vi väntade, och när Madde kom spelade vi in typ "filmer" eller hur man ska säga som blev fett misslyckade, haha. ;) Och vi gjorde drivdans till Kissies låt Success, lägger ut den sen när jag och Sofia var fett galna.

Här kommer massor av bilder, tack för den bästa dagen tjejer! Ni gjorde min dag, ni betyder så jävla mycket för mig, vi måste göra om detta någon dag. Ni är allt. På riktigt, lämna mig aldrig, lova det..!


Åh vad jag älskar min hårfärg nu. Det ser så naturligt blont ut. Love it! :D

Gumman alltid du & jag. Har känt dig i 5 underbara år nu..<3


Haha folk kollade snett på oss.. ;)


Sötaste!





Älskar bilden!



I love you ♥


My girls! :)



Hair.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0