Svar på tal!

2010-08-16 @ 23:03:04
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer

"Vad har du för kamera?"
SVAR; Har ingen kamera för tillfället. R.I.P! Tar kort med min mobil, tyvärr. Den suger, jag vet.

"Vilket program gör du dina designer i?"
SVAR; Vet inte hur många gånger jag har fått svara på det här. PHOTOSHOP CS3..! ;)

"Du ser ut som en wannabe fortfarande, snälla lägg ner bloggen, ingen läser den!"
SVAR; Hej kul att du tittar in blogg. Läser ingen bloggen? Nej det är därför jag har 300 besökare? Fan vad folk ska vara avundsjuka & förolämpa mig. :D Min blogg, mina regler, det är bara att vänja sig!

"Är inte Alicia din bästavän, tycker du att man kan ha fler bästavänner?"
SVAR; Självklart kan man ha fler bästavänner. Bästavän måste inte betyda att den personen är mer värd, utan sina bästavänner det är dom man står närmast. Jo Alicia är också min bästavän, men har känt henne sen jag var 10 månader så hon är mer som min syster, Ida är liksom min nya bästavän om man säger så, men älskar Alicia såklart upp till 100%!

"Äckliga snorunge, fan vad du leker. Tror du att du är något eller?"
SVAR; Snorunge? Aja, det är iallafall inte jag som sitter och ödslar tid på att kommentera en jävligt onödig kommentar. Och vadå jag leker? Det kallas att provisera lilla vännen. :)

"När kommer du hem?"
SVAR; HAHA. Hur många gånger måste jag svara på det? PÅ FREDAG & IDA SLAGGAR HOS MIG! ♥

"Vart har du köpt dina solglasögon, i Serbien eller?"
SVAR; Nej, har faktiskt köpt som på H&M. ;) Beställde dom, så det är inget speciellt märke eller så.

Bilden till onödiga kommentarer som jag egentligen inte borde lägga upp!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas att du har haft en fin dag! =)

2010-08-16 @ 23:31:46
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Lucy

nej, skit i personen som på frågan 3, lägg aldrig ner bloggen! de finns faktist folk som gillar din blogg oavsätt hur du än är! :D <3

2010-08-17 @ 17:14:31
URL: http://luucyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0