Statestiken höjs.. Toppen!

2010-08-16 @ 20:37:33
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Tjaaaa alla! :D

Ni gjorde min dag jävligt bra. Varje kvart så har jag typ 10 mer besökare än minuterna innan, chockerande faktiskt! Nog om det. Är iallafall dunder mätt, åt upp allting fast jag var helt proppmätt, usch. Hatar när man får såndär känsla att man vill spy, fick huvudvärk på samma gång vilket var ännu mer awesome! Fyfan. Trodde vi skulle stanna där längre, men klockan är ju inte så mycket så det blir väl bättre update än vad jag hade tänkt mig.

Är tillgänglig på facebook ett tag nu under kvällen. Det är bara mer och mer läsare som vågar skriva till mig, så gulligt. Snart frågar väl folk om autografer när man ser mig på stan. Mohaha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0