Söndag!

2010-08-22 @ 19:08:19
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla! :)

Nu är man hemma efter den stressande helg. Varit med alla hit & dit och nu är det skola imorgon också. Har iallafall haft jätteroligt med Ida i fredags och igår, bloggningen har ju inte varit på topp direkt, ledsen för det! Idag vaknade jag upp i Idas rum, på en madrass och på ett smuligt lakan efter chipsen igår. Mysigt! Gick hem, och sen mötte upp Martina och vi gick till centrum och hämtade ut pengar med min mamma och sen åkte vi till Stockholm Södra med Steffi & Madde, åkte först bussen till Farsta och efter det tunnelbanan till Söder.

Vi gick runt i affärer och glodde, och hämtade ut biljetterna till Vampyrer Suger, haha sjuk film men den var så jävla rolig, skrattade så jag nästan pinkade på mig vid vissa tillfällen! ;) Den är värd att se iallafall. Vi tog lite bilder också där, och när vi kom hem till Skogås. Vi flummade skit mycket, iallafall jag och Madde, haha gumman. Ni får bilderna senare, det var dom som tog kort för min mobil hade inga batterier typ. Så jävla typiskt mig alltså! Träffade Valeria, Carla och Cassie också, så jävla kul att se dom! :D Imorgon är det första skoldagen också. Jippie?

Men tack för en underbar dag tjejer, jag älskar er allihopa. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0