Somnade..

2010-08-17 @ 18:20:25
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej bloggläsare! ;)

Vaknade upp, orkade inte tänka, gick ner och drack vatten, kände hur varm min panna var, kunde inte andas genom näsan..hm? FÖRKYLD!! Har känt det i flera dagar nu men nu när jag vaknade kände jag mig så ihop tryckt i ansiktet. Men nu är det lite bättre, är ensam hemma, helt. Dom andra åkte och åt medans jag inte orkade gå upp ur sängen, jag och Alicia kollade på Farsan och hon somnade och jag tänkte bara vila lite och vipps så somnade jag med.

Tror dom skulle ta hem typ pljeska till mig, annars så kan jag leva på mackor. Haha eller inte. Jag orkade iallafall göra ett litet kort videoinlägg då jag bara pratar om vad som kommer hända i veckan. Så ointressant så det finns inte, MEN det har inte bearbetats klart så tyvärr får ni vänta en stund.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0