Sög The voice?

2010-08-16 @ 15:46:46
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Tjaba, tjena! ;)

Har läst på många bloggar, hemsidor att folk tycker att The Voice sög?! Själv var jag inte där men det skulle ju vara bra artister där..det har även stått på andra sidor, samt facebook att det var skit kul! Varför tycker alla så olika, det ser ut att varit roligt på bilder iallafall. Förstår att det varit tråkigt om man inte sett något, det har varit trångt, folk puttas & trängs. Detta förstår jag, men om jag hade varit där hade jag nog röjt som fasen, det kan ni ge er fan på! ;)

Ni som var där..hur tyckte ni det va? Skit kul eller hur var det nu.. sög det?
http://www.thedancedivision.com/CMS/images/the_voice_logo.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0