Snart; Duschen

2010-08-01 @ 20:52:33
kategori:Serbien 2010 ♥ [1] Kommentarer
Nu duschar Alicia & snart ska jag också hoppa in i duschen. Efter det ska jag sätta på mig det jag
ska ha på mig. ;) Vilket är sköna mjuka leggings, ett linne, munktröja. Måste ju ha ganska sköna
kläder eftersom vi ska sitta bilen ett långt tag. Nu är allt iallafall packat och klart och nu åker vi om
ungefär 3 timmar. OMG, det är bara så kort tid kvar..älskar att åka bil långt. Det är så mysigt och
däremot älskar att sova i bilen, vet inte varför, bara älskar det. Känner mig så ihoptryggt, I love it...!

Skriver ett sista inlägg iallafall innan vi åker & så får ni fortsätta fråga till frågestunden som jag
svarar på resten när jag kommer tillbaka hit. Ni har 10 dagar på er, så sätt igång nu bara... :D

En bild så ni kan minnas mig ordentligt..! :)

Kommentarer
Postat av: SAGA.

Fan vad fiin! (;

2010-08-01 @ 21:57:06
URL: http://bbarasaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0