Secret.

2010-08-29 @ 12:37:11
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Visste ni om att..

Jag ÄLSKAR juice!Kan välja att dricka apelsin juice på tjejkvällar istället för läsk, eller bara en vanlig fredag. Det är min favorit dryck, så himla gott, skulle inte kunna leva utan apelsiner eller utan juice. Jag bara älskar det, gillar såklart andra slags juice men apelsin juice is my favorite! :D

Dricker det oftast varje dag, antingen till frukost eller vid något annat tillfälle. Men när det finns i kylen så kan det ta slut på bara några timmar..Någon läsare som kanske är likdan som mig..?
http://www.frukostbilen.se/images/shutterstock_13594549%20Apelsin%20juice.JPG

Kommentarer
Postat av: dina

japp,jag älskar också aplesin juice.Brukar alltid ta slut på den mamma blir lite sur då,sparar inte åt dom andra bara dricker upp de,det e bara för gott

2010-08-29 @ 16:36:06
URL: http://sweetbrowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0