Saknar Sverige för mycket!

2010-08-13 @ 02:15:30
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Gud är helt förvirrad. Orkar inte tänka, tänker bara på allt jag ska hinna med att göra när jag kommer hem! Har sån himla hemlängtan, vill bara hem till alla i familjen och vänner. Orkar inte med det här mer, vill sova i min egna säng, vakna upp av att min mysiga, goa hund pussar på mig och ligger & myser på morgonen! :D Saknar allt det där. Eller vara med kompisar, sena sommarkvällar (fast nu är sommaren slut men..) och när jag & Ida till exempel jämt bakade kladdkaka eller badade i badkaret & stänkte ner hela badrummet och självklart klumpiga jag råkade bränna mig på LÄPPEN när jag skulle tända ljusen?!

Längtar lite till skolan också, eller inte efter att sitta på lektionerna utan tuggummi med jobbiga lärare och klasskamrater & måste sitta still och får inte öppna truten. Helt swesome! Nej, men längtar efter att få träffa alla från andra klasserna & är även nyfiken på dom nya sexorna, känner ju några men det är ändå kul att se lite nya ansikten...;)
http://ledigajobb.files.wordpress.com/2008/08/gamlastan_from_katarinahissen_stockholm_swe.jpg
Stockholm i mitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0