Problem dator!!

2010-08-15 @ 15:08:41
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla läsare! ;)

Ååh är så arg, jävligt irriterad på min fuckade cp dator. Imorse kunde den inte starta så fick sitta och greja med sladden i 100 år. Fyfan vilken jobb för ingenting! Datorn kan iallafall dra åt helvete även fast den funkar nu, för det händer inprincip varje dag och den segar upp sig hela tiden! Måste köpa en ny i Sverige..! :)

Och igår..jag bara gav upp. Jag orkade verkligen inte blogga igår kväll/natt som jag skrev, hade videosamtal med mamma istället! Hon & pappa har slutat röka, det känns skönt och det är ju jättesvårt att sluta men dom har klarat sig bra hittills, I'm proud! *Tummen upp* Idag får ni inte missa videoinlägget som kommer!
http://www.incrys.eu/images/Dell_Inspiron6400_1.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0