Paronormal Activity

2010-08-30 @ 23:51:16
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Godnatt allesammans! ;)

Vi har tjockat i oss kladdkaka, chips och druckit läsk hela kvällen, vi har också druckit våra Powerkings så vi är inte ett dugg trötta haha. Vi har funderat på att sno datorn i köket & kolla på Paronormal Activity! Då kommer vi verkligen inte kunna somna, speciellt inte jag som redan sett den..

Vi har iallafall sovmorgon imorgon till 09.10, och vi ska vakna klockan 06.00 och ta ett långt mysigt morgonbad i mitt pyttelilla badkar. Nice ju. Sedan fixar vi oss och bråkar om badrummet som vi alltid brukar göra när det gäller Frida! Slutar ganska tidigt imorgon också, runt två tiden om jag minns rätt..? Hoppas allt bråk är över, orkar inte se massa ledsna människor som jag måste trösta så jag själv blir ledsen! Haha, är sån människa. Godnatt då, hörs imorgon efter skolan eller imorgon bitti. :D


Kommentarer
Postat av: Sofia!

http://ffabulouus.blogg.se/2010/august/linnea-ljung.html#comment

2010-08-31 @ 08:10:09
URL: http://ffabulouus.blogg.se/
Postat av: De du

visst är den bra särskilt natt 20 XP

2010-08-31 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0