Oh, done.

2010-08-14 @ 01:33:40
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Tjena, tjena! ;)

Nu är jag äntligen klar med Alicias jävla "TTD" design!! Datorn hackade upp sig två gånger och gav upp men sedan skulle Alicia duscha så då kollade på jag Just My Luck och efter det fixade hennes design. Nu är den klar, klicka här om ni är nyfikna på att se den. ;) Vi håller på att ladda ner filmen "It's a boy girl thing" den är hur rolig som helst. Rekommenderar den verkligen, älskar komedier...! Så hoppas den är klar om en timme eller något, då blir det film igen...

Tack alla söta läsare som stöttar & kommenterar, ni alla andra idioter som säger att jag använder brunkräm nu?! Kan lämna min blogg om ni inte accepterar mig. Anonyma jävlar som inte vet ett skit. För det första jag använder inte brunkräm på sommaren när jag ska sola..? Och för det andra, har inte ens med mig det hit? Ska sluta med äckligt fjortis smink. Det är ute nu, hallå vakna..2010!
http://www.2dar2game.com/images/It%27s%20a%20Boy%20Girl%20Thing.jpghttp://sandratjulins.blogg.se/images/2010/just-my-luck_98866527.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0