No Frida!

2010-08-29 @ 18:33:34
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Tja, tjena och hej! ;)

Nu har min bästa vän åkt hem, hon fick inte sova här för hennes pappa ville umgås med henne den tiden hon är där hos honom! Tyvärr. Men imorgon..då gäller det, för då är hon hos sin mamma & då kommer hon till mig efter skolan och sen kanske blir det schlaggis! Har haft en underbar dag med F, tack för allt. Vi har flummat ihjäl oss och filmat en skit kul video när vi failade totalt, och sen hade vi klädkrig innan hon skulle åka för hon skulle byta om eftersom hon lånade kläder av mig idag! :)

Det har blivit massa bråk mellan några personer och Frida, hon berättade allt idag men lägger mig ändå inte i för är ingen sådan person som vill bry mig om allt och bara vara på ens sida, alla är mina vänner och det är bara bäst att inte lägga sig i det mesta helt enkelt..! Bara onödigt att bli inblandad i skiten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0