Next; V.D maraton

2010-08-14 @ 20:54:30
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Nu ska vi gå ner & börja kolla på Vampire Diaries. Ni fattar inte hur pigg jag är..;) Kommer inte bli trött förrän typ klockan fem på morgonen känns det som. Om jag inte är trött efter 14 avsnitt som kommer ta  560 timmar!! Jag måste räknat fel, kollar igen.. herregud. Kommer inte klara av att se alla, tror inte Alicia heller orkar det. We'll see, talar iallafall om att jag ska sova sen.

Chattade också förresten med några bloggläsare på msn idag. Bland annat några söta tjejer som heter Emily, Anna och Sophie! :D Tack tjejer, ni är underbara. X o X o - I know you love me

Bild på mig & Miroslav i Montenegro! ;)

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar :) din var också fin

2010-08-14 @ 21:28:19
URL: http://myzaans.se
Postat av: cajsa

Jag tröttnar aldrig på att läsa din blogg :) <3

2010-08-14 @ 21:59:19
URL: http://snicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0