Nattbloggning!

2010-08-19 @ 00:31:40
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej! :D Jo vad ska jag säga? Det finns inte så mycket att säga mer än att jag fjällar, hostar, nyser och fick precis huvudvärk. Bättre kan man inte ha det va? Kollade iallafall på Sex And The City nyss, men vi kollade inte klart på hela för vi orkade inte, Alicia skulle tydligen läsa någonting om jävla Edward Cullen. Inte alls förvånad! Tänk att man kan vara så mätt så att man känner att man aldrig vill äta mer i hela sitt liv & sen efter några timmar blir man lika hungrig som en varg, skulle kunna äta en fet ko..! ;)

Jo.. kanske bra om jag somnar tidigt nu? För jag vill bara träffa min bästavän!! Om 28 timmar åker vi till Ungern och sen till SVERIGE. När jag kommer hem kommer jag bara kasta mig runt världens bästa mamma & pappa, slänga mig i sängen och fy vad skönt det ska bli att bo i mitt egna rum och ha min egen garderob, egen säng, kunna borsta tänderna i mitt eget badrum, helt enkelt bara sitta i mitt rum och blogga och känna att jag är hemma. Men har inte tid med allt det där på fredag. Ska följa med och handla tills kvällen, hjälpa till med tacosen, ringa Ida, springa och möta henne, misshandla henne i en buske och sedan jaga henne hem till mig. Och då ryker det. Skickar ut min familj och vi bara röjer runt, dansar, bakar, kollar på film, tjuvringer, smsar alla vi känner, tjockar i oss massa chips, förhoppningsvis badar, allt roligt man kan hitta på! :) Hur låter inte det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0