Måste handlas..

2010-08-28 @ 21:23:06
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Systemkamera (som jag tjatat om länge)
Ny dator, antingen vanlig laptop eller mini pc.
Höst jacka, ett måste!!
NYA SKOR, behövs verkligen, har inget bra att sätta på mig. ;)
Smink.. bl a. ny mascara eftersom mina är snart slut..trist ju.

Lite grejor som ska fixas snart hoppas jag, man kan ju inte få allt här i världen, men dator, skor & jacka är nummer ett. Vill ha skinnjacka, har redan en men den är snart för liten, skor vill jag ha nya, och datorn kommer snart att paja helt så varför inte fixa allt innan det är försent..? Så smart alltså.

Kommentarer
Postat av: ZONIE

DU KÖPER SYSTEM KAMERA FÖR LEONIE SNACKA OM WNB

2010-08-28 @ 22:39:50
Postat av: L I N N E A ♥

haha jag fick en för ett år sen men den gick sönder...får man inte önska sig en ny eller? -.-

2010-08-29 @ 12:00:23
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0