Mardrömmen har fallit på plats!

2010-08-18 @ 14:53:03
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Fan, fan, fan! Fjällar så det inte är sant.. Och det är inte ens så jätte dunder varmt ute så man kan sola. Eller ja, vet inte. Men det ända jag tänker på är att det spelar ändå ingen roll, kommer bara fjälla bort allting på en gång igen. Smörjer in mig, men ändå fjällar jag sönder mig. Ville inte komma till skolan vit, haha okej jag är inte vit men vad fan ni skulle sett mig i Montenegro och nu...? Skit samma, sånt är livet. Färgen försvinner, men är ändå glad att jag varit skit brun, det är huvudsaken. Nu är jag brun, fjällar, så har vita stora "fläckar" lite här och där. Fint! Hej förresten.

GOODBYE BROWNIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0