Måndag, 23 augusti.

2010-08-23 @ 20:54:33
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Vi tar det ifrån början..;) Detta blir en lång text..inget tvång att läsa..! Mamma väckte mig klockan 6,
jag låg kvar i sängen några minuter bredvid världens bästa hund Roxie. Gick upp och borstade tänderna, sminkade mig, klädde på mig och ja allt sånt. Sedan gick jag hem till Valeria, och hon berättade saker som hade hänt under sommaren och var så himla seg, men det är Valle vi snackar om, hallå? Och vi gick till skolan och vi skulle vara i aulan klockan 9. Det första jag såg var en av mina bästaste vänner Frida Schaub, och hon var den första jag kramade, liksom trängde mig för att komma fram till henne. Hon har piercat sig också, har typ missat allt den här sommaren, var med henne iallafall hela dagen i skolan, vi drack PK och käka mentos! Haha, vi kom försent efter rasten första skoldagen, vi är så bäst!

Efter skolan gick jag, Martina, Steffi och Madde hem till mig. Först tänkte vi kolla på film men vi hittade typ ingen som passade att kolla på, så jag fick värsta bästa idén, att sjunga Singstar! :D Jag ägde skiten ur dom. Ofcourse. Sen skulle Steffi älskling till vårdcentralen så vi hänkade med dit och tog lite bilder med Maddes lilla mobilkamera som suger. Nej den är sjukt bra. Sen kom Steffis mamma och vi andra väntade medans dom var inne hos läkaren. Efter det gick vi hem till familjen Skyttner, och hennes lillebror är bara FÖR söt. Madde gick hem efter en stund, och Martina och vi gick ut och tog lite bilder och sen skulle Martina också gå, skit tråkigt, men sen mötte jag och Steffi Jessica och hon skulle träffa Ida så vi var med dom en stund.

Omg, fick värsta skratt attacken. Jag svär, först var det alla myggor som flög på Ida och skrämde typ oss, hon skrek över hela Östra! Och sen blev jag skit kissnödig och jag minns knappt vad jag berättade, det var någonting som hade hänt när jag med Madde och dom, och jag asgarvade och låg på marken och alla som gick förbi trodde typ att jag var helt sjuk i huvudet. Jag behövde verkligen kissa och jag drev med Ida och sa att jag kunde kissa i busken och då putte hon in mig i busken & mitt hår satt fast i grenarna och jag blev helt jordig! :) Och sen stog vi bara på parkeringen och typ skrattade bara, och det var typ Idas "Anti-Linnea-Dag", jag var inte direkt hennes favorit den här måndagen. Har iallafall haft skit kul och bilderna kommer sen, ska bara äta något nu. Jag älskar dig fan.. STEPHANIE SKYTTNER..!

Mobbad bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0