Lite svar hit & dit

2010-08-31 @ 14:23:57
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
"Alla dina designer ser exakt likadana ut. Och din blogg börjar suga rejält."
SVAR; Ja, mina designer påminner oftast om varandra, för det är den stilen jag kör med och jag inte olika konstiga saker, som om det inte skulle se klokt ut. Jag gör det jag vet ser bäst ut! Yes.. det är din åsikt om vad du tycker om min blogg, du får tycka min blogg börjar suga rejält, det liksom drabbar inte direkt mig..! ;)

"Vad har hänt mellan dig och Ida, är inte ni bästavänner längre?"
SVAR; Har jag sagt någonting om att jag och Ida inte är vänner, eller har bråkat eller inte är bästa vänner längre? I don't think so. Ida kommer alltid att betyda det lilla extra för mig, hon är fortfarande samma person, vi umgås bara inte så mycket nu under skoltiden, men det kommer väl snart. Älskar henne fortfarande ofcourse, och vi är bästavänner, men kan ju ha flera? :) Vi kommer ALLTID vara det!

"Är det ditt linne Frida har på sig i videon?"
SVAR; Ja det är mitt. Köpte det i Sebrien på New Yorker, ni hittar det säkert om ni kikar in på den affären någon gång. Om den inte bara finns där borta i Serbien, tralala!

"Vilka såkallade okända bloggar brukar du läsa?"
SVAR; Sofia Karlbergs, Josephine Brodéns, Astrid Östlunds, Olivia Segersteths och Sofia Granlunds. Det finns ju såklart fler men orkar inte rabbla upp alla, läser så många..! Så jag har ju alltid någonting att göra, dels läsa blogga och blogga själv, när jag sitter vid datorn har jag aldrig tråkig. Mohaha! :D Failad..

"Vart bor du?"
SVAR; Jag bor i en liten ort som heter Skogås som ligger en bit utanför Stockholm. I Love Skogås.

"Varför gör du inte så mycket "Svar på tal" längre..?"
SVAR; Förut var det så många utan bloggar som kommenterade, så jag kunde inte svara på deras frågor så fick göra det i Svar På Tal, så ska börja göra så att jag har bara sånna här stunder när jag svarar på kommenterar när folk inte skrivit in sina bloggar eller inte har några.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej.., du har inte sagt att det har hänt nåt mellan dig & Ida.. Det är kanske därför man undrar? Shit, tagga ner bruden. ;)

2010-09-01 @ 15:34:49
Postat av: Anonym

vad heter sofia karlbergs och astrid östhlunds bloggar? snälla snälla svara, :P

2010-09-01 @ 22:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0