Kvällen.

2010-08-13 @ 21:34:08
kategori:Serbien 2010 ♥ [2] Kommentarer
Hej alla läsare! :D

Gjorde en snabb design bara, vad tycker ni? Den blev ganska tråkig kan jag säga, samt färgen och så, liksom inget liv i den men den får duga så länge. Har ätit jätte god Carbonara idag, ni vet pasta med skinksås från Italien? Utmärkt..Ikväll vill jag se på Just My Luck med Lindsay Lohan och Chris Pine, någon som sett den? Såg den i Montenegro, älskar den filmen. För han är så JÄVLA snygg...! Förtjänar att få se den med Alicia om jag gör hennes design nu klockan nio.

Suck... Fan vad jag lovar henne massa saker. All the time! ;)

Kommentarer
Postat av: tess

Headern var jätte fin (:

2010-08-14 @ 01:00:55
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: dina

Headern är super fin du är proffs ju,haha,men ärligt är den super snygg:)

2010-08-14 @ 12:36:23
URL: http://sweetbrowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0