Igår kväll..

2010-08-18 @ 15:03:57
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Vi kollade iallafall på Summer's Blood, den var lite skum måste jag säga. Det var något jävla psyko huvud som stängde inne Summer som hon heter i sin källare, och det var hans trädgård? Ni fattar när ni kollar, men fan vad hemskt. ;) Efter det kollade vi på Dear John med Channing Tatum. Den var ganska okej, lite sorlig vid vissa delar. Efter det gick jag in i mitt rum, kollade lite bloggar och skrev en liten text på Idas blogg, och den var inte liten, men var tvungen att skriva av mig. Vi ses ju om 2 dagar. :D Och jag fixade också lite nya låtar till mobilen, stängde ner datorn, lyssnade på musik, somnade, vaknade upp på Helénes födelsedag! Alicias mamma, grattis till henne. Vi ska iallafall äta på Tara idag och något annat ställe imorgon. Yippie.

Fick en ny mascara av Rajna & Miroslav, och Alicia en likadan. Jättegulligt, som ett avslut typ. Imorgon är det ju sista dagen här, sen åker vi tidigt på fredag morgonen till ungern! Haha sitta där i 6 timmar, super. Önska vi åkte direkt till Sverige så jag kom hem tidigare och kunde träffa alla & min Ida fortare!

Kommentarer
Postat av: :)

har din kompis tischa nån blogg eller bilddagboken :) ?

2010-08-18 @ 15:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0