Hinner inte med..

2010-08-31 @ 19:36:47
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hello people! ;)

Valeria var här en stund idag, hon kom hit och sedan somnade hon bara i min säng, bara helt plötsligt..! La mig ner bredvid henne och vaknade upp igen efter en timme och båda var helt döda. Sedan åt vi lite, gick ut & tog lite frisk luft, allt kändes så himla instängt. Hon gick för ett litet tag sen och nu hinner jag ju pusta ut lite.. Puuh.. Är helt slut, allt har gått så fort. Hinner inte med mig själv!

Nu ska jag hjälpa mamma lite, vill vara en snäll dotter! Höhö, or not..? Men får försöka vara lite söt och snäll idag om man ska få smaka på den goda blåbärs pajen ju.. eller vad vet jag, goda och goda? Har ju inte smakat på den än.. Ska somna tidigt idag också (har huvudvärk igen) så det behövs! :D

Jag just nu..! Ingen bra fotodag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0