Godmorgon världen.

2010-08-17 @ 10:52:38
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Godmorgon alla!

Känns som jag sovit i flera dagar men ändå trött liksom, inte alls bra. Måste verkligen försöka
vända på dygnet som det var INNAN sommarlovet. Detta är inte okej, inte för 5 öre.. Somnar tidigt för att jag har lust och måste och vaknar tidigt men ändå är tröttare än vad jag är på skoldagarna!

Not normal. Förresten kommer inte blogga så mycket i helgen eller nästa vecka överhuvudtaget,
kommer mest ha fullt upp med Ida, familjen, yttligare vänner, skolan osv. Skolan börjar ju också
på måndag. Great! Precis det jag längtat efter..eller inte, detta suger, vill ha lite svensk sommar..!

Nu har jag varit utomlands tillräckligt länge för att få förtjäna lite svenskt sommarlov också, men nej
det får man inte? Får nöja mig med dom 3 sista sommarlovs dagarna i Sverige. Wiho, så grymt.
http://rlv.zcache.com/i_hate_school_hate_school_school_sucks_mug-p1682906651366564542lne9_400.jpg
Nu ska jag gå och äta frukost & dricka ur min läckra "I hate school" mugg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0