Förlåt

2010-08-13 @ 03:09:48
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Godnatt! Förlåt men jag orkar inte blogga mer idag och är jätte, jättetrött efter att ha suttit i bilen i ungefär 13 timmar. Från klockan åtta imorse tills klockan 9 på kvällen, helt slut! ;) Imorgon lovar jag att det blir mycket uppdatering om jag nu har något att blogga om. Men kommer inte ha så mycket tid under kvällen, för vi ska äta & jag ska prata med mamma och pappa på Skype så vi hörs imorgon bitti och annars sent imorgon kväll! Nu ska jag kolla på film tänkte jag och sen sova. Ska se om jag hittar någon film med MIN CHRIS PINE!

Vad ska ni bloggläsare hitta på imorgon då? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0