Fixad och klar!

2010-08-18 @ 16:12:46
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hej allesammans! :D

Nu har jag sminkat mig lite grann, idag får man ju vara lite fin. Och orkade inte hålla på och fixa håret så satt bara upp det i en konstig bulle, och satte på lite söta örhängen, ser lite billigt ut men det får duga idag! Vi ska äta på världens bästa resturang om en timme ungefär, uppdateringen blir väl sådär, ni får stå ut några timmar eftersom det är Helénes födelesedag & tror vi kommer göra något efter, kanske åka iväg och ta någon glass eller något.

Däremot..kommentarerna..förlåt. Lovar att svara senare ikväll, senast imorgon eftermiddag! Dessutom så förstår jag inte varför ni vill ha svar på en fråga som ser ut såhär "Vad har hänt mellan dig och Leonie?" Jag har sagt att jag inte svarar på sådant. Allt sånt där har jag lämnat bakom mig, det ända jag kan säga att vi inte är vänner längre och vi står inte ut med varandra, men vi är heller inte osams! Gilla läget bara, är ni nyfikna och vill veta precis hela "historien" så fråga henne då, fråga på hennes blogg. Men tar inte upp det mer nu. Ledsen om jag verkar orättvis men orkar inte ens prata om det! Hörs ikväll.

TARA HERE WE COME!

Haha årets snyggaste bild. Håller ni inte med mig? ;)

Kommentarer
Postat av: Astrid'<3

Sötnos, du är så fin! :) <3

2010-08-19 @ 17:48:31
URL: http://proffsiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0