Facebook, en rutin?

2010-08-16 @ 00:01:58
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Det känns som eller ja..det har blivit som att facebook har blivit en slags rutin för mig? För det första jag gör varje dag när jag sätter mig framför dator skärmen så loggar jag först såklart in på blogg.se och sedan går jag alltid in på facebook?! Gjorde aldrig det förut, hatade facebook, fattade inte direkt vad det var till för? Men nu går jag alltid in och kollar på allt nytt som hänt, alltid lika spännande..! :D Så det är typ som en rutin som måste göras varje dag!

Kommentarer
Postat av: Barbie

Haha jag gör precis samma sak... men varför vet jag inte riktigt!

2010-08-16 @ 13:42:57
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0