Ensam hemma

2010-08-27 @ 23:29:46
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Sitter ensam här, inga föräldrar här eller storebror. Pappa är hos en kompis och mamma gick ut en sväng med Lena och Julia, vad ska jag hitta på då? ;) Strax kommer min morbror också, han har förmodligen jobbat hela dagen, har inte direkt pratat med honom. Träffade Ida i centrum också, hon var med Leonie & typ någon annan...Haha, glömde ta med mig Idas laddare som jag hade lovat och om jag inte har med mig den på måndag så kommer hon skära halsen av mig, och det hotet kan jag anmäla henne för, haha! :D

Får fortsätta min kväll framför datorn och smaska i mig lite godis helt ensam. Awesome..eller nåt..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0