Damp dator!

2010-08-29 @ 20:26:22
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Jag har världens sämsta dator! Jag hatar den. Måste starta om den en gång i halvtimmen, kan inte ha internet och photoshop igång samtidigt för datorn tyligen inte har tillräckligt med ram minne! ÅH, gå och dö dator helvete. Den är det värsta jag vet, sladden är också snart av på mitten för min kanin (som jag inte har kvar) tuggade sönder den, och nu kan jag inte röra sladden. Kommer inte få en ny dator på ett tag nu, är jävligt irriterad!

Det här är en min mammas gamla dator som funkade alldeles utmärkt innan jag åkte, men nu är den helt förstörd & helt jävla knäpp och jävlas med mig hela tiden..!

FÖRSVINN, VILL INTE HA DIG KVAR JÄVLA CP DATOR.... (Förlåt för uttrycket!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0