Dagens fråga..

2010-08-13 @ 17:19:54
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
"Vad kul att du är tillbaka. Kommer du fortsätta uppdatera som vanligt?"

Ja nu kommer det där igen "Snälla uppdatera, din blogg är så tråkig när du inte uppdaterar" och tycker det är så tråkigt för jag tappar blogglust helt när ni pressar mig på att jag ska blogga när jag inte har tid eller inte har något att blogga om. Är ni dumma i huvudet eller? Det är min blogg & jag tänker blogga när jag vill. ;)

Ni tycker att jag blir sur för alla anonyma & jobbiga kommentarer..då säger jag..varför skulle jag inte bli? Ska jag bli glad och säga självklart? Såklart tänker jag uppdatera "som vanligt" när jag har tid och vill blogga, men dom kraven ni ställer tänker inte jag använda som några slags måsten. Mitt liv, min blogg. Acceptera eller dra! Det är bara att gilla läget..

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0