Bio = Vampires Sucks

2010-08-17 @ 13:22:42
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Ja alla har ju hört talas om den parodin. Pratade med Stephanie idag, för ett tag sen faktiskt om att gå på bio i helgen? Ida sover ju över hos mig på fredag, så vi kanske går på lördagen. Ska fråga om Ida vill följa med, och kanske Madde, Steffi skulle fråga! Ganska roligt, det var länge sen jag var på bio, gud jag tror det var senast i vintras. Holy jesus, minns inte ens! ;)

Jag hade planerat att Ida skulle sova över hos mig både på fredagen och på lördagen men Steffi kanske också kan sova över på lördagen, eller hos Ida. Hur som helst, hörde att Ida ska på grönan så kan nog inte prata och disskutera den saken idag, tar det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ SÖTASTE !

alltså har inte pratat med madde men hon har skrivit på sin blogg att hon vill mked oss satt räkna med henne :) men ida har redan gått ju :( men vi kanske typ kan gå endå fast söndagen eller nått vi 3 och kanske nån mer ? ;)

2010-08-18 @ 12:27:37
URL: http://stephaniesophieskyttner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0