Bilder från Montenegro

2010-08-12 @ 23:50:53
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Detta är inte alla bilder. Ni får några som jag kunde ta från facebook! Det duger va?


Jag & Alicia första dagen.

Påväg ner till stranden!

Haha vågorna förstörde allt. Nejdå det var skit kul i vågarna, dom största jag sett!


Ja..ser ni dom där två huvuderna som sticker upp ur vattnet med en varsin luftmadrass? ;)


Något tempel som är inbyggt i bergen högt, högt, högt upp!

Miroslav & världens bästa Rajna! :)

Alicia, Hulken (Miroslav), jag & Alicias mamma Heléne! Haha, vi hade kul den dagen.


Ni får nöja er med dom tills vidare. Imorgon ska vi fixa bilderna tror jag? Stå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0