Behöver skriva av mig!

2010-08-31 @ 20:00:10
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Livet är inte enkelt, det är inte så lätt som man tror. Man kan inte bara gå runt och tro att allting löser dig hit & dit och hur som helst. Alla kan inte få som man vill! Jag bryr mig inte längre om personer som sårat mig, som har ledit till tårar, sorg och svek, såklart att jag fortfarande kan älska och sakna dom men det gör ont att bara få en bild på oss upp i tankarna. Jag är som jag är, jag kanske inte är den äktaste på jorden? Ni är som ni är, ni är inte heller värdelösa, folk tror fel om er och om mig. Alla runt omkring sprider rykten om skitsnack och annat som inte alls hör hemma där, allt är bara en stor jävla lögn som leder till att bryta vänskaps kedjan! Orkar inte med det längre, har kämpat som ett svin för att jag ska få tillbaka mina så kallade vänner men dom vägrar lyssna och vägrar förstå hur mycket dom har betytt för mig. Jag kan gråta, jag kan ropa på hjälp, jag kan åka in på sjukhus, jag kan få nya vänner men ingenting på denna jord kan läka min sår som ni gett mig. Dom kommer aldrig att försvinna, är inte ledsen längre men såren sitter djupt innuti mig & kommer aldrig att läka! Jag, Linnea Elisabeth Ljung har blivit en ny människa, ska kämpa för dom vännerna jag har nu och dom som älskar mig för den jag är även om jag gör misstag, även om jag kan ljuga ibland, även om jag inte berättar allt för dom, även om jag har världens största hemlighet, även om jag kanske inte är tillräckligt bra! Så ska en vän vara, respektera en för hur den är även alla misstag man gör och hur dålig man är. Man behöver inte vara falsk, ful, äcklig, omogen, inte bry sig eller hatad. Kan inte bara folk inse vad vänskap betyder? Det är inget att leka med..! Från och med nu, här och idag ska jag vara en bra vän och verkligen finnas där nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0