Back in Serbia

2010-08-12 @ 21:40:57
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Nu kan jag blogga igen, äntligen!

Har ni saknat mig? Fyfan vilken resa, det har varit helt underbart men ändå helt äckligt och jobbigt!
Det har varit jättevarmt, bara varma dagar, legat nere & solat på stranden i Petrovac, den staden vi
var i. Det var jättefint, och vattnet? Går inte att beskriva, helt gudomligt vackert, olika blåa färger, och
samt turkost. Har iallafall en fin solbränna på kroppen nu! :)

Vill ni veta om hemresan? Kan säga såhär... den var bara jobbig, det var varmt och svettigt, bara
dålig serbisk musik, ville sova men kunde inte. Mådde illa, är åksjuk och var nära på att spy vid
jobbiga tillfällen! Men den har även varit rolig, mycket skratt, mest av Rajna som vanligt...;)

När vi kom hit kändes det som att vara hemma, men det här är ju inte mitt hem, mitt hem är kvar i
Sverige. Hoppas jag. Har bäddat sängen nu med nytvättade lakan & allt känns toppen. Nu kan jag
blogga också. JIPPIE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0