Allt möjligt..

2010-08-17 @ 20:57:27
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Åh är nyduschad nu. Det var väldigt skön ska jag tala om för er! ;) Något nytt som hänt mig idag då.. Nä inte något speciellt, förutom att jag kastade mig på maten när Alicia kom & att vi pratade med  ***** på Skype idag. Undra vem det kan vara?! Haha nu blir ni allt nyfikna!

Heléne, Alicias mamma är på det där stället och käkar pannkakor, ikväll igen. Alltid lika mysigt där, men vi skippade det för massa annat folk skulle med (inklusivt barn) Nej det orkar vi inte med! Vad händer ikväll då? Jo planerna för ikväll har väl blivit att kolla på "Summer's blood" med hon.. Ashley Greene från alla Twilight filmerna. En liten skräckis faktiskt, den filmen verkar ärligt talat awesome!! :D

Nu ska jag väl chatta med Ida på facebook, äntligen är hon hemma. Hon ska tydligen gå och se Vampire Suck imorgon med MINA älsklingar, så får väl se hur det blir med bion? Ja, antligen ser vi en annan film eller så får någon annan följa med helt enkelt. Nu börjar nedräkningen gå under, SO IDA HERE I COME..!

Kommentarer
Postat av: madelene

kan du göra design till mig ? :)

2010-08-17 @ 21:02:47
URL: http://mmadelenessporsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0