Åker idag!

2010-08-01 @ 13:46:21
kategori:Serbien 2010 ♥ [3] Kommentarer
Tja snyggingar! :)

Jo idag kommer det jag har längtat efter..åker till Montenegro inatt mellan tolv och två
någon gång! Bilresan kommer bli skit rolig. Alicia och jag satt och laddade ner musik som
vi ska bränna på en skiva och lyssna på i bilen. Rajna & Miroslav som vi ska åka med
dom gillar typ dunk musik så det blev mest sånt, så vi kommer sitta där i bilen precis mitt
i natten och dunka musik och åka runt..;) Hur roligt som helst ju, längtar till bilresan, den
blir nog jättemysig. Hoppas jag inte blir åksjuk iallafall!

Alicia fixade också filmer på hennes mini laptop så vi kan kolla på film i bilen. Kommer inte
blogga i Montenegro bara kanske om det finns något internetcafé, men ska försöka att inte
sitta vid datorn, vill njuta 10 dagar datorfri! Juste, vi kollade på The Last Song igår med
Miley Cyrus, fan vad sorlig den var! Blev fett tårögd, men den var värd att se. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: mina - it's my time to shine!

SVAR; ok =)

2010-08-01 @ 14:08:21
URL: http://miiinaaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag älskar din tröja ! :)

2010-08-01 @ 14:42:03
URL: http://jjessiicas.blogg.se/
Postat av: Mario

fin:)

2012-01-09 @ 00:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0