31 augusti

2010-08-31 @ 08:16:09
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Hej alla! ;)

Vaknade för typ en timme sen, skulle egentligen upp klockan 6 och duscha men orkade inte gå upp ur sängen så gör det ikväll istället. Väckte Frida för kanske en halv timme sen, hon var tröttare än vad jag var och jag lovar er att jag hade stor lust att bara vara hemma idag och sova. Vilket jag inte får..!

Slutar 13.50 idag, ganska tidigt ju. As skönt. Och efter skolan ska jag vara med min lilla Sofia Pettersson, men kommer inte kunna vara så länge för ska städa, duscha, beställa kläder, skor och göra lite såna grejer! Men skriver ikväll när jag har tid. Ha en fortsatt bra dag! :D





Godmorgon förresten.

UPDATE;
Grattis på födelsedagen Josephine Brodén. Puss från Frida & Linnea! ♥

Kommentarer
Postat av: Josephine Brodén ♥

vackra cheyer :D

2010-08-31 @ 08:24:33
URL: http://jjosephinebroden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0